Tickmill

tickmill

Regülatör: FCA, FSA, CySEC

Türkçe Destek: Var

Ülke: İngiltere

Alt Limit: $100

Kaldıraç: 1:500

Spread: Düşük

Tickmill nasıl bir forex şirketi? Güvenilir forex firmaları arasından hangisini seçeceğine karar veremeyen yatırımcılar tarafından bu soruyla çok karşılaşıyorum. O sebeple ben de bir Tickmill inceleme yazarak sizlere firma hakkında detaylı bilgi vermek istedim.

Tickmill forex şirketi, FCA, FSA, CySEC lisanslarına sahip en iyi forex şirketlerinden biridir. Bir forex şirketinde işlem yapmaya başlayacaksanız o firmanın avantajlı işlem koşulları sunduğundan ve güvenilir olduğundan emin olmalısınız. Ben de bu sebeple Tickmill hakkında detaylı bilgi verirken ilk olarak Tickmill güvenilir mi sorusu ile başlayacağım.

Tickmill Güvenilir Mi?

Tickmill güvenilir mi sorusuna cevap verirken öncelikle firmanın lisanslı olup olmadığına bakacağız. Neden? Çünkü forex şirketlerinin güvenilirliğini ölçen birkaç önemli kıstas vardır. Lisans da bu kıstaslardan birincisi.

Tickmill, FCA, CySEC ve FSA lisansına sahip. Bu, bizlere firmanın güvenilirliğini kanıtlayan ilk ölçüt ve Tickmill başarıyla geçiyor. İkinci olarak da Tickmill para çekme ve yatırma yöntemlerine bakmamız gerekiyor. Bir firmanın güvenilir sayılabilmesi için para transfer süreçlerinde yatırımcılarına herhangi bir sorun çıkartmıyor olması gerekir. Bakalım Tickmill para yatırma ve çekme yöntemleri bakımından nasıl?

Firmada, birçok farklı ödeme seçeneği bulunuyor. Tickmill şikayet ve yorum konularını da detaylıca inceledim. Transfer sürecinde herhangi bir sıkıntı yaşadığını söyleyen olmamış. Yani Tickmill güvenilir bir firma olarak anılmak için ikinci koşulu da yerine getirmiş durumda.

Son olarak da Tickmill şikayet ve yorumların ne yönde olduğuna bakmalıyız. Elbette internette herkes her şeyi yazabildiği için herhangi bir kurum hakkında hiç şikayete rastlamamak imkansız. Fakat bizim burada bakmamız gereken husus; firma hakkında kronikleşen bir şikayet var mı? Bu soruya ayrı bir başlıkta cevap verelim.

Tickmill Şikayet Alıyor Mu?

İncelemeyi yazmadan önce detaylıca Tickmill şikayet var mı diye baktım. Firma hakkında yapılan şikayet konuları genellikle Türkçe destek hizmetinin yeterli olmadığı ile ilgili. Birkaç kişiden de daha çok hesap türü sunulması gerektiğiyle ilgili yorumlar gelmiş. Fakat zaten firmada 3 farklı hesap türü bulunuyor. Gayet yeterli diyebiliriz.

Bunun dışında bir de eksik bilgi kaynaklı birkaç yoruma denk geldim. Örneğin biri SWIFT yaptığını ama parasının hala geçmediğini söyleyerek firmanın transfer süreçlerinin yavaş olduğunu söylemiş.

Arkadaşlar neredeyse her yazımda belirtiyorum yine belirteyim; SWIFT diğer ödeme yöntemlerine göre daha yavaştır. Bunun sebebi ise iki farklı ülkenin bankaları arasında gerçekleştirilen bu havale yönteminin daha meşakkatli ve maliyetli olması. Yani SWIFT yönteminde meydana gelen gecikmeler forex şirketlerinden değil, aracı bankalardan kaynaklanmaktadır.

En İyi 6 Forex Şirket Puanım
1. Olive Markets
(Türkçe Destek)
4.9
2. FXPro 4.7
3. XM 4.6
4. FXTM 4.5
5. XTrade 4.4
6. İdealFX 4.4

Tickmill şikayet ve yorumları arasında güvenilirliği olumsuz etkileyecek bir yoruma denk gelmedim. Zaten ben genellikle bir firmada yüklü işlemler yapmadan önce küçük bir miktarda fonlama yapıyorum ve herhangi bir sıkıntı olup olmadığını kontrol ediyorum. Sizler de bu şekilde firmaları deneyebilirsiniz.

Tickmill İnceleme

Tickmill inceleme yazımızda güvenilir mi sorusuna cevap verdiğimize göre sıra geldi işlem koşullarına. Forex piyasasındaki kazançlarınızı arttırmak istiyorsanız doğru aracı kurum ile işlem yapıyor olmalısınız. Doğru aracı kurum da avantajlı işlem koşulları sunan güvenilir forex şirketlerinin arasından seçtiklerinizdir. Peki Tickmill nasıl? İşlem koşulları avantajlı mı?

Firma, yatırım ürünleri bakımından oldukça geniş bir yelpazeye sahip. Birçok üründe işlem yapabildiğiniz gibi kripto paralarda da işlem gerçekleştirebiliyorsunuz.

tickmill forexBakalım işlem özellikleri nasıl? Şimdi hep birlikte Tickmill para çekme ve yatırma işlemleri, kaldıraç oranları, hesap türleri ve spread oranlarını inceleyelim.

Hangi İşlem Platformları Sunuluyor?

Tickmill işlem platformu olarak Metatrader 4 ve Metatrader 5 sunmaktadır. Zaten biliyorsunuz ki Metatrader, forex yatırımcılarının en çok kullandığı ve güvendiği işlem platformu.

Metatrader sayesinde aynı platform üzerinden hem işlemlerinizi gerçekleştirip hem de analiz yapabiliyorsunuz. Bu sebeple de hangi forex şirketinde olursa olsun yatırımcılar genellikle Metatrader kullanmayı tercih ediyorlar.

Tickmill Para Yatırma ve Çekme Seçenekleri Neler?

Tickmill para çekme ve yatırma seçenekleri olarak birçok farklı ödeme yöntemi sunmaktadır. Bu oldukça güzel bir özellik. Çünkü yatırımcılar paralarını en hızlı ve en kolay şekilde yatırıp, çekebilmek istiyorlar.

tickmill para çekme

Tickmill para çekme ve yatırma seçenekleri şu şekilde;

  • Banka transferi
  • Kredi kartı
  • Skrill
  • Neteller
  • Sticpay
  • Fasapay
  • Unionpay
  • Qiwi

Tickmill Kaldıraç Oranları Nasıl?

Kaldıraç, daha az teminat ile daha çok getiri elde edebilmeyi ifade eder. Yatırımcılar da bu sebeple kaldıraçlı işlemler gerçekleştirerek potansiyel getirilerini arttırabilmenin yollarını arıyorlar.

Tickmill kaldıraç oranları da bu sebeple yatırımcılar için oldukça yeterlidir. Firmada maksimum kaldıraç oranı 1:500. Bu oran, sektör ortalamasına göre ideal bir seviyede diyebiliriz. Zaten maksimum 500 olmak üzere dilediğiniz oranda kaldıraç kullanabiliyorsunuz.

Tickmill Hesap Türleri Neler?

Tickmill hesap türleri; VIP, Pro ve Classic olmak üzere 3 farklı seçenekten oluşmaktadır. Forex şirketleri seçtiğiniz hesap türlerine göre farklı işlem koşulları sunmaktadır.

tickmill hesap türleri

VIP Hesap: 50.000$ ile açabileceğiniz hesap türüdür. Maksimum kaldıraç oranı 1:500, spread ise bulunmamaktadır. Onun yerine lot başına 1 birim komisyon ödenir. Yani 1 lotluk EURUSD işlemi yaptıysanız, 1 Euro komisyon kesintisine uğrarsınız.

Pro Hesap: Tickmill yatırımcılarının en çok tercih ettiği hesap türüdür. Bu hesapta da maksimum kaldıraç oranı 1:500’dür. Hesap açma alt limiti ise $100. Yine VIP hesaptaki gibi Pro hesapta da spread yoktur. Komisyon ücretleri ise 1 lota 2 birim şeklindedir. Yani 1 lotluk EURUSD işleminize 2 Euro komisyon ödersiniz.

Classic Hesap: 100 dolar ile açılabilen ve daha çok yeni yatırımcıların kullandığı hesap türüdür. Aynı zamanda spread oranları da bu hesapta diğerlerine göre yüksektir. Bu sebeple de komisyon ücreti yoktur.

*Tüm bu hesap türlerinin yanı sıra dini hassasiyetleri sebebiyle faizli işlemler gerçekleştirmek istemeyen yatırımcılar için de Tickmill İslami Hesap seçeneği bulunmaktadır. Dilediğiniz hesap türünü seçtikten sonra firmayla iletişime geçerek Swapsız Hesap açmak istediğinizi belirtebilirsiniz. Gerekli koşulları sağlıyorsanız talebinizi kısa sürede onaylayacaklardır.

Tickmill Hesap Açma

Tickmill firma özelliklerini detaylıca inceledik. Ben de zaten uzun zamandır yatırımlarımın bir kısmını düşük spread oranları sebebiyle Tickmill’de tutuyorum. Firmayı beğenenler ve hesap açmayı düşünenler için bu bölümde Tickmill hesap açma adımları görsellerle tek tek göstereceğim. Zaten 1 dakika bile sürmüyor.

Hazırsanız başlayalım!

İlk önce bu linke tıklayarak Tickmill hesap açma formuna gidiyoruz.

tickmill hesap açma

Tickmill giriş için ilk olarak sağ yukarıda yer alan dil seçenekleri bölümünden Türkçe’yi seçiyoruz. Bu bölümde kişisel bilgilerimizi doldurmamız gerekiyor. Her firmada sorulan belli başlı sorular mevcut, doldurduktan sonra Gönder diyerek bir sonraki adıma geçebiliriz.

tickmill giriş

Sonraki adımda ise yukarıda yer alan bilgileri doldurup Open Account butonuna tıklıyoruz ve Tickmill kayıt işlemimiz tamamlanmış oluyor.

tickmill para yatırma

Bildiğimiz üzere forexte işlem yapabilmek için hesap açma alt limitini yatırmamız gerekiyor. Hesap açma işlemlerimizi tamamladıktan sonra yukarıdaki ekranda gösterdiğim şekilde fonlama yapmamız gerekiyor. Tickmill minimum teminat tutarı $100. Bu tutarı yatırdıktan sonra işlemlere başlayabiliriz.

Bonus ve Kampanyalar

Tickmill bonus ve kampanyalar bakımından da oldukça cömert bir firma. Birkaç seçenek ile dilediğiniz bonus kampanyasından faydalanabiliyorsunuz.

$30 Hoşgeldin Bonusu: Her forex şirketinde yeni hesap açan yatırımcılara sunulan bonus türüdür.

NFP’yi Tahmin Et: Belli aralıklarla düzenlenen etkinliklerde tahmininiz doğru çıkarsa $500 kazanabildiğiniz bir bonus türü.

Ayın Yatırımcısı: Firma, başarının ödüllendirilmesi gerektiğini söyleyerek her ayın en iyi yatırımcısını seçmektedir. Seçilen yatırımcılara tam olarak $1000 ödenmektedir.

Tickmill Türkçe Destek Veriyor Mu?

Tickmill Türkçe destek veriyor. Fakat bu hizmetini kısa bir süre önce faaliyete geçirdiği için ne yazık ki Türkçe destek konusunda hala geliştirilmesi gereken bir seviyede diyebiliriz.

Fakat forex işlemleriniz sırasında zaten Türkçe desteğe çok ihtiyacınız olmuyor. Herhangi bir soru sormak veya bir şey danışmak istediğinizde ise yeterli cevabı alabiliyorsunuz.

3 yıl Ziraat Bankası’nda, 7 yılı aşkın bir süre de İş Yatırım’da çalıştım. Son 1 yıldır ise freelance yatırım danışmanlığı yapıyorum. Sizler de finansal piyasalar hakkında bilgi edinmek isterseniz blogumda yer alan şirket incelemeleri ve finans yazılarımı okuyabilirsiniz.